torsdag 9 april 2009

Mer om Kissies lögner


Inspelningen av Snabba Cash har börjat, alla minns väl när Kissie glatt meddelade följande i sin blogg (den 4/3):

"Jag ska troligtvis vara med i den nya filmen Snabba cash"

Kissie, kissie, kissie... den lilla fjanten med en tendens att ljuga okontrollerat i sin lilla blogg, det är snack om resor, filmroller, bilar, presenter och diverse äventyr varvid 95% aldrig blir av.

Vad tror hon om sig själv egentligen? Tror hon att hon ska bli en seriös aktris? Som hon ser ut? Har vi många välkända, seriösa och respekterade sönderblonderade, översminkade silikonluder från arbetarklassen inom filmvärlden?

I något land?

Porrindustrin ringde, de är alltid intresserade, tjejer kan se ut hur som helst - tillochmed som Kissie. Det finns alltid en business så länge det finns fitta. Kissie har sånt onaturligt perverterat Stureplankomplex, hon vill så förbannat gärna vara rik och känd, snygg och mäktig.

Men i verkligheten är hon inte något annat än ett småmulligt Farstaglitter som bara är känd av för att alla hatar henne och tycker att hon ser för jävlig ut.

74 kommentarer:

  1. jag trodde detta var en blogg om alla bloggare - inte bara påhopp på kissie (missuppfatta mig inte, jag hatar den lilla mytomanen) men måste ni bara skriva saker vi redan vet och endast hänga ut henne?

    hon gör det rätt bra själv

    SvaraRadera
  2. sanningen om bloggarna.. denna blogg borde snarare heta, sanningen om kissie. Jag är inte den förste som reagerar på att den här bloggen endast verkar handla om henne.

    SvaraRadera
  3. ofyfan vad jag älskar den här bloggen så jävla roligt att läsa, synd bara att det inte finns mer skvaller om dom. Men keep it up älskar den här bloggen

    SvaraRadera
  4. Kissie vill SÅ gärna framstå som en "fin blondin från övfre östermalm" men når inte hela vägen fram.Hon kämpar på i 299-kronors klänningar och löshår.Hon är tjejen med stor kran, blogg och mindervärdeskomplex. Hon kan däremot aldrig bli tjejen som tjejer vill vara & som killar vill ha.

    SvaraRadera
  5. Alltså, ifall grejen är att du vill trycka ner kissie, fine do so. Men att du skriver att hon är mullig trampar inte bara ner kissie. utan andra tjejer också. Kissie verkar ändå normal och ibland för smal. Så hur kan du ens kalla det mulligt? Sånna grejer bidrar bara med att idealvikten förändras. Inte undra på att alla tjejer svälter sig själva. Kolla liksom hur du ser på mulligt. :S insane!

    SvaraRadera
  6. Har precis börjat läsa din blogg, eller rättare sagt idag. Du måste fortsätta blogga om alla, det är så sjukt bra. Jag har fått reda på saker som jag inte visste förut och det är mycket, mycket intressanta saker det här! Jag som nästan trodde att alla bloggare var "perfekta", men där hade jag såå fel.. Keep up the good work!

    SvaraRadera
  7. En kommentar här över säger att du kallat Kissie mullig, vilket jag tror är sant. I alla fall, sen säger hon att DU bidrar till att idealvikten förändras, vilket också är sant, men det är en grej jag inte förstår. Varför stå på Kissies sida då hon tänker operera brösten och hon förstorar ju läpparna. Det är ju nästan samma sak! Hon får ju tjejer att tro att man måste operera brösten större, annars är det inte snyggt. Kissie är ju själv väldigt utseendefixerad och ifall man läser hennes blogg blir man det också. Så fortsätt med din blogg, den är skitbra!

    SvaraRadera
  8. Nej usch, nu börjar du att bli för elak. Tänk på att kissie är ju bara barnet, det är nog inte lätt att leva hennes liv. Va lite snäll, du är ju elak. Hur kan du sova om nätterna?

    SvaraRadera
  9. din blogg är så jävla bra!

    SvaraRadera
  10. om en kille man varit på g med.. hotar en. vad kan man göra?! det händer mig nämligen. han hotar med att förstöra mitt liv, genom att säga massa till mina föräldrar osv, gud jag är rädd varje dag. vad fan kan man göra? skulle vara snällt om ni vände er till min blogg och sa något som skulle hjälpa!

    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se
    http://adelinaadelina.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Lite överdrivet med att hon typ är mullig och sånt, men haha faaaaan vad pinsamt om hon skulle vara med i nån film och bara skämma ut sig och tro att hon skulle vara bra, fyfan..

    SvaraRadera
  12. Kan du du inte berätta lite om bloggbråk och sådant med? Inte bara vad "bloggdrottningarna" är för människor :P Bara en idé.. Annars är det väldigt roligt att läsa..

    SvaraRadera
  13. askul blogg, sånt här är så himla roligt att läsa!
    http://www.mmathi.blogg.se

    SvaraRadera
  14. Jag ogillar henne starkt men hon är fan inte mullig!

    SvaraRadera
  15. http://www.ladda-upp.com/bilder-a/thumbs/large/kissie-246.jpg

    Misslyckat försök till att få hennes lår smalare?

    SvaraRadera
  16. ja gillar din blogg, det är roligt det du skrievr. det tråkiga är dina kassa uppdateringar. uppdatera mycekt för jag spanar in din blogg många ggr per dag, den är super! ;)

    SvaraRadera
  17. Underbart skön blogg måste jag säga, hoppas det blir lite tätare med uppdateringar, keep it up.

    SvaraRadera
  18. Jag tror på variation, annars blir det här bara bittert, som om hon snott din snubbe nån gång eller nåt.

    SvaraRadera
  19. Amanda Berg...är en tjej ni borde granska och skriva om..vad jag har förstått har hon lurat en massa människor som betalat in pengar till henne för kläder de aldrig får.. och hon har en webbshop där hon säljer kläder supermkt dyrare än hon köper in dem..med kass kvalité..

    SvaraRadera
  20. ja tänkte bara säga att kissie och en som heter sara som bor i uppsala (sarabolay.blogg.se) var och festade i sthlm i fredags så strulade sara med en kille som kissie va intreserad av så lackade kissie ur och skrek och drog fr¨ån nattklubben och sara skulle ha sovit hos kissie men hon blev lämnad kvar i gamla stan i sthlm OCH HON BOR I UPPSALA. och tåg hade ju slutat gått. t'nkte bara att de kunde komma ut att kissie inte är en shysst kompis :S!!!!

    SvaraRadera
  21. Jag har en bild tagen på Kissie när hon är otrogen. Vill du ha bilden? Du kan få historian bakom bilden, och hur arg kissie är för bilden

    SvaraRadera
  22. ni suger ju för fan k*k!
    är inte en blogg till för att uppdateras? 10 april eller när var det sist ni skrev? en månad sen, illa...

    SvaraRadera
  23. skulle vara kul om du tog reda på hur mkt kissie tjänar på sin blogg

    SvaraRadera
  24. är lite småkär i den här bloggen, bara att skicka iväg nån kommentar på min "blogg" så kan jag hjälpa er/dig med layouten, pyss å kram.

    SvaraRadera
  25. Hahaha så skööööööön du är.

    SvaraRadera
  26. du måste leta upp sanningen bakom lorenasanchez.blogg.se

    det ryktas mycket om henne, att hon strippr, hon säger sig ha MYCKET pengar och har tydligen varit med om precis allting , väldtagen,misshandlad,påhoppad, you name it! ag vill komma tillbotten med detta och ingen kan göra ett bättrejobb än du!

    SvaraRadera
  27. faan vilken bra blogg du har

    SvaraRadera
  28. Det är grymt kul att läsa massa skit om Kissie, men det vore ännu roligare om det kom fram grejer om andra bloggare också, och om man fick se lite uppdatering.
    Dessie och Paow lär man ju kunna luska fram allt möjligt om till exempel.

    SvaraRadera
  29. Tog internet polisen bort ditt inlägg från 4:e juni?

    SvaraRadera
  30. Det förekommer en viss tillsyn på den här bloggen...

    SvaraRadera
  31. hur kommer det säg att man lägger ned tid på att gnälla på andra bloggare? ännu värre, bara en bloggare? 1, skaffa ett liv. 2, har du alldeles för mycket fritid eller vad är det frågan om? 3,skaffa ett liv. 3, skaffa ett liv. 5, SKAFFA ETT LIV!!!

    SvaraRadera
  32. hahah, asså snälla du, vilket liv du måste ha som håller på med detta hela dagarna, vilken jävla loser du är :D haha, kissie är beeest

    SvaraRadera
  33. Haha du är bra och säger exakt sanningen när det gäller Kissie, det enda problemet är som sagt att du bara skriver om henne och ingen annan. Men men ska inte klaga, det är ju som sagt underhållande! Keep up the good work! :'}

    SvaraRadera
  34. alltså alla kan ju inte gilla kissie , inte för att jag gilar henne speciellt mycket, men det här är fan att gå för långt alltså du skulle nog inte uppskata att folk sitter och skriver massa skit om dig i en blogg ,och om du nu så skriver massa skit om dom och så och står för det så borde du skriva ditt namn skriva vem du är, och det är bara så omoget. alltså jag menar palla slösa massa tid på dom ,gå ut och gör något kul än att sitta framför datan och skriva massa skit. liksom skaffa dig ett LIV och gör något vettigt åt det !

    SvaraRadera
  35. Bli medlem på Gratisbio och samla enkla poäng genom att delta i undersökningar, tävlingar, få varuprover, besöka nya sajter och ta del av intressanta kampanjer. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort till valfri butikskedja! PORTOT TILL DINA BILJETTER, LR PRESENTKORT SKICKAS HELT GRATIS HEM, DE BETALAR PORTO TOM, SÅ VAD VÄNTAR NI NI PÅ? BLI MEDLEM VIA MIN LÄNK OCH FÅ 75 VÄLKOMMST POÄNG, ANNARS FÅR DU BARA 50P AV GRATISBIO.


    http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=168768


    thank you very much <3.
    btw: intreeeesssssannnt bloggg!!.
    MVH: Sunny.

    SvaraRadera
  36. skön blogg =p alltid kul me skandaler
    men alla psar ju bilder typ inget ovanligt direkt hone ju endå itne redigerad i cam och att man vill förfina bilder o så tycker jag inte är direkt fel då får man vel skylla sig sjlv om folk sen tycker mane fulare irl helt enkelt =P men inte alltid man är de ba för bilderna är aspsade sen om man ser några fula bilder på nån utan smink nyvaken osv de ka n hända alla ja kan se förjävlig ut på bilder asrisig men ser mkt bättre ut i spegeln så ps förfinar bara de kameran förfular haha
    tycker dock itne kissie e så fin på varesej dom psade bilderna o absolut inte dom opsade
    ljuger gör dock inte alla nej
    att man ska behöva ljuga för att få uppmärksamhet är ju lite skämmigt
    ja är inget fan av kissie tycker hone en fjant
    gillar itne blondinbella heller
    kenzas.. hone ok tycker jag inte märkt av någon bitchig attityd lr kaxighet lr lögner
    sen är hon dock lite vääl besatt av tokio hotel

    thnx för en bra blogg kul o läsa endå =)

    SvaraRadera
  37. gillat din blogg, det är otroligt bra och jag håller verkligen med, har själv ett inlägg om kissie och hennes tankar som är idiotiska, riktigt kul att läsa din blogg föresten ! =)

    SvaraRadera
  38. varöfr kan man inte skriva ngnting kopierat till dig *suck* upptadera mer också. http://kissies.se/2009/july/premiar-ikväll-for-en-ny-klubb.html

    SvaraRadera
  39. Du är ju så cool som skriver "sanningen" om alla kända bloggare, du skriver om att t.ex kissie har väldigt dåligt självförtoende. De känner sig säkert bättre när de har läst detta. Skitcoolt också att bloggen är anonym. Det är lätt att skriva vad som helst när man är anonym va!? Skulle du våga skriva vem du är är det en annan sak. Men trots detta gillar jag inte heller de fullsminkade bloggerskorna, men jag gillar f*n inte dig heller!

    SvaraRadera
  40. Jag tycker om din blogg väldigt men jag,och säkert många andra, tycker att du hänger ut kissie lite för ofta. Själv gillar jag henne inte men det finns såna som gör. Och de är nog hemskt kloka och inte dumma i huvudet, eller liknande, som du beskriver i din blogg. Dessutom skulle inte jag må bra av att folk skrev så om mig. Även om jag varit som henne.
    Och som talaren över mig säger mycket bra.
    "Det är lätt att skriva vad som helst när man är anonym va!? Skulle du våga skriva vem du är är det en annan sak." Detta är väldigt sant.
    Men fortsätt med det du gör, fast kanske lite snällare. Annars är det nog folk som tar reda på vem DU är och hänger ut DIG. och det är nog inte lika roligt.

    SvaraRadera
  41. "Men i verkligheten är hon inte något annat än ett småmulligt Farstaglitter som bara är känd av för att alla hatar henne och tycker att hon ser för jävlig ut."

    Så sant som det är sagt!

    SvaraRadera
  42. här är en till som liknar kissie! ;S wwww.crankie.blogg.se! usch fy!

    SvaraRadera
  43. Vad händer med uppdateringarna egentligen?

    SvaraRadera
  44. Skriv om ditt egna liv istället! Du skriver sjuka grejer om andra!
    Skulle du tycka det var kul att någon hade en blogg som bara handla massa skit om dig!?
    du borde radera dom inlägg om Kenza, Kissie och vilka mer du skrivit om.
    Börja me ditt liv inte andras!

    SvaraRadera
  45. "Porrindustrin ringde, de är alltid intresserade, tjejer kan se ut hur som helst - tillochmed som Kissie. Det finns alltid en business så länge det finns fitta. Kissie har sånt onaturligt perverterat Stureplankomplex, hon vill så förbannat gärna vara rik och känd, snygg och mäktig."

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LMAO!!!
    så sant asså

    SvaraRadera
  46. "Anonym sa...
    Skriv om ditt egna liv istället! Du skriver sjuka grejer om andra!
    Skulle du tycka det var kul att någon hade en blogg som bara handla massa skit om dig!?
    du borde radera dom inlägg om Kenza, Kissie och vilka mer du skrivit om.
    Börja me ditt liv inte andras!"

    STFU!! kör upp en dildo i röven och lyssna på Tunnan och Moroten FTW! skriv någe vettigt FTW!

    SvaraRadera
  47. classesstalker.blogg.se/

    håll utkik på mer!

    Alla vill väl veta vad en 40 årig kan skriva?

    SvaraRadera
  48. classesstalker.blogg.se/

    SvaraRadera
  49. FY FAN VA DENNA BLOGGEN ÄGER.
    riktigt riktigt bra.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  50. Kissie ser ut som huvudrollen i men in trees, kmr inte ihåg vad hon heter. Inte så dumt att lika en 45åring;)...KIDDING

    /LIAH

    SvaraRadera
  51. okej jag orkar inte ens läsa alla kommentarer, och är inte insatt i Kissie (om man kan va det)
    men visst verkar hon sjukt obsessed, men hon är väl för fan människa, eller? klart hon har ruggigt dålig självkänsla?!?! då fattar jag inte vad poängen är med att ge henne sämre! Skit i henne så kanske hon växer till sig och mognar i sin takt, stackars människa! Elakt bara...... onödigt

    SvaraRadera
  52. Aldrig hört talas om att hennes blogg är till för att provucera? Tror hon har lyckats med tanke på din blogg. För övrigt är du inte mkt bättre om henne, vad gör du själv? Jo precis samma sak, hackar på andra/deras utseende/åsikter osv. Väx upp. Bry dig mindre om andra och bry dig mer själv istället. Slår vad om att du är avundsjuk.

    Och nej jag är inget kissie fan, men absolut inte ett fan av dig heller, ni är på exakt samma nivå, fast du har nästan sjunkit ett snäbb under henne.

    SvaraRadera
  53. har du VERKLIGEN inget bättre liv än detta? jag försvarar inte kissie då jag ofta jag tycka hon är rena tönten, men allvarligt talat, att sitta och snoka i någons liv såhär, och vadå sitta och berätta att kenza's pappa kanske är alkoholist, tror du att kenza är så stolt över deT? jag tycker att du ska funder,a om dut ycker det är rätt att du lägger ut andras privatliv, jag tror inte att du själv skulle tycka det var så roligt om jag gjorde det mot dig. din idiot.

    SvaraRadera
  54. vadå? inga sönderblonderade i filmer? hahah, asså du tittar nog inte mycket på film eller tv. det finns TUSENTALS och inte bara i porrfilmer. och bara för att KISSIE SJÄLV väljer vad hon vill göra med sina bröst och sina läppar så betyder inte det att hon måste mena det som att alla ska göra det. hon får la tycka vad hon vill är fint, men det måste fan inte betyda att alla ska göra som hennne. hela denna bloggen är helt idiotisk, lika så dom flesta som har kommenterat.

    SvaraRadera
  55. hahaha, kan inte annat än att aäga att jag ÄLSKAR din blogg. :)

    SvaraRadera
  56. Duhar rätt, hon ska fan inte bli något! UCSH!

    SvaraRadera
  57. Hur orkar du skriva skit om andra? Ändra på det själv hur det hade kännts att få skitsnack skrivet på en blogg!

    SvaraRadera
  58. älskar den här bloggen, keep it up.

    Och varför gör jag det? JO DET ÄR UNDERHÅLLANDE ATT LÄSA OM. :)

    SvaraRadera
  59. Så sorgligt att viga sitt liv åt att belacka nån annan. Det är inte ens gjort mewd humor, utan bara avunsjuka för att hon syns ochinte du...red ut ditt liv och hitta nåt att skriva om som du är intresserad av istället, så kan ditt liv bli gladare ... varför reta upp sig på Kissie?? Är hon värd all den uppmärksamhet du lägger på henne och hennes blogg?? Är det där du verkligen vill lägga din energi?? Ta en funderare och gör något av DITT liv istället...

    SvaraRadera
  60. Jag diggar den här bloggen! Keep up the good work!

    SvaraRadera
  61. men asså ! om ni inte tkr om d hon/han skriver , LÄS DEN FÖR FAN INTE ! ni kanske ska börja med erat liv också först ! ni gör ju för fan lika dant som ni inte tkr om att hon/han gör ! SÅ GE FAN I ATT KOMENTERA !

    älskar din blogg asså ! :D

    SvaraRadera
  62. Jag vill se fler inlägg! DENNA blogg borde satsa hårt på att nå fram i media och ta ner dessa jäkla bloggerskor. De har fått för lite uppmärksamhet så de förpestar Sverige med att via stor skala av hat trycka upp sitt nylle i olika blaskor. Är så trött på dessa 13-åringar min lillasyster umgås med som pratar om hur mycket de älskar Kissie och att de borde skaffa silikonbröst! Kissie förstör idealbilden för många, död åt henne och de som håller med hennes ideal!

    SvaraRadera
  63. Och förövrigt så förstår jag även de som säger att det må vara elakt och överambitiöst att skriva så mycket onda ord om någon annan som Kissie, att ens orka lägga ner energi. Men jag är helt klart för att det görs för det är just något sådant här som krävs för att det ska bli någon jäkla förändring någon gång!

    SvaraRadera
  64. Där disa du henne ordentligt. Jag älskar din blogg. Gud jag ska visa mina vänner den här artikeln. Och dem ska visa sina vänner den här sidan.

    SvaraRadera
  65. Ursäkta men förstår inte ni att det är sånna som er som gör kissie känd? ni har tillochmed skapat en blogg om henne och lägger ner massvis med energi på att skriva illa om henne så att hon får mer uppmärksamhet. Om ni inte visste det så är det så bloggare blir kända, dem kan vara hur trevliga som helst i verkligheten men på bloggen provocerar dem folk att skriva kommentarer som gör uppror! lägg ner denna blogg och sluta tänka på henne snälla...

    SvaraRadera
  66. Det är uppenbart att du är en ganska osäker understimulerad kille som antagligen gått i samma skola som en kissie och gått och fluktat, nu är din chans, duktiga modiga du, att sparka på den som redan ligger! tacksamt tick tick bom. vad sägs om att anstränga sig lite, vi vet att du både har tid kraft och hat att göra någonting så pass stort att det ger dig de där 15 minuters uppmärksamheten din mamma aldrig gav dig.

    SvaraRadera
  67. Snubblade in här av ren slump... ganska intressant att denna personen som skrivit detta för några år sedan inte hade en aning om hur stor Kissie skulle bli. Måste verkligen kännas som en fet käftsmäll.

    SvaraRadera
  68. är inte ens känd och låsas vara det :) jaja hon är ju en FJORTIS SÅ VAD GÖR MAN? :)

    SvaraRadera
  69. Fyfan vad lågt av dig att skriva så om en människa oavsett vad eller vem hon är!!

    SvaraRadera

Håll god ton bland komentarerna, tack!