torsdag 2 april 2009

Kissie och hennes taskiga självförtroende

Kissie kissie kissie...
Hon fortsätter hävda i bloggen att ett bra självförtroende, nejdå, det har hon inte. Såvida hon inte lider av någon psykisk åkomma i form av svårartad schizofreni (nej, det har hon inte) så har hon inte ett bra självförtroende. Man har helt enkelt inte det om man exempelvis vill plastikoperera sig. 1+1 resulterar inte i 4, hur mycket man än försöker intala sig själv och andra.

Kissie har alltid fått kritik för sina bröst, och precis som kritik för näsan och annat så tär det på hennes självförtroende mer än vissa av er kan ana. Hon mår väldigt dåligt, bloggkomentarerna har i praktiken tvingat henne att köpa ett par nya tuttar.

Hon är av normalvikt och längd, och har helt vanliga bröst. Hennes försvarsmekanism i sin blogg är att vara hänsynslös och rå, otrevlig, kaxig och med ett bitchigt självförtroende. Detta är allt annat än sant.

Källor som känt Kissie sedan barnsben vittnar om annat. Kissie har dåligt självförtroende för bl.a. sin vikt och sin hy (de sistnämda har hon gått ut med offentligt nyligen), komplex för sin näsa och uppenbarligen sina bröst. Hela hon har, surprise surprise, ett otroligt kasst självförtroende som hon absolut inte vill visa.

Hon tycker att hon är skitful. Därför sminkar hon bort hela ansiktet, färgar håret, opererar tuttarna... Är ni verkligen förvånade?

Vem tror Kissie att hon lurar?

Vet hon inte hur det går för alla dessa C-kändisblondiner? Tror hon att hon ska bli Carolina Gynning? (som fortfarande, för all framtid är utskämd som ett blont våp? trots en nu okej mediakariärr). De särklass flesta brudar, som plastikoperar sig och "lever på sitt utseende" kan komma undan med det ett par år.

Och sen har de satt sitt osynliga avtryck i världshistorien, ihågkommna som något tragiskt. Linda Rosingsklockor ringer när Kissie väljer samma väg, fast ett par år senare.

31 kommentarer:

  1. Jag tycker synd för henne bara :/ hon e fin som hon är även med hennes dåliga attytid :/

    SvaraRadera
  2. haha vart får du alla osminkade bilder på henne ifrån?:D

    SvaraRadera
  3. haha måste bara fråga vart du fick den där fula bilden ifrån??

    SvaraRadera
  4. Hahaha :D Rätt åt henne! :D

    Jag bara väntar på att hon och hennes liv ska få och ta en vändning, att hon fattar vad hon håller på med.

    SvaraRadera
  5. skriv om krillebois blogg istället jag har riktigt mycket saker där o berätta

    SvaraRadera
  6. Shit! Jävla avensjuka för att hon är så känd, och har många läsare + att hon är jättesöt så lägger du/ni upp bilder på henne och tror att ni kan ens vinna något på det!?
    Ni är fan sjuka!
    Hon tog dom där bilderna själv för 3 år sedan! Och la upp dom själv. Dah!
    Så sluta tro att ni är bättre en hennne och skriva en massa shit

    SvaraRadera
  7. Hej, visst är det bra att någon står upp och säger sanningen!
    Men hur skulle du känna om någon skrev en blogg om dig, din acne, ditt ruttna självförtroende och dina hemligheter om Photoshop?
    Jag skriver inte för att vara taskig eller dryg, ville bara komma med en åsikt

    SvaraRadera
  8. Konstigt nog ser hon ju bättre ut på denna bilden är på någon bild på sin blogg...

    Ser nästan.. human ut på denna bilden.
    På sin blogg så ser man det konstiga nästan direkt: Wanna-be black med barbiestyle.. Baad bad!.

    SvaraRadera
  9. Lol she got served

    SvaraRadera
  10. Kissie är ful, och mongoliserad i huvvet :)

    SvaraRadera
  11. Jag tycker det är sjukt kul att läsa det här. Fortsätt med det! :)

    SvaraRadera
  12. du måste må väldigt dåligt eftersom du lägger ner tid på att driva en blogg om kissie och hur dålig hon är? försvarar inte henne, men tycker du har lite dubbelmoral
    ciao

    SvaraRadera
  13. fdsapfhdsjhfgdsjklfhdjsklfhdsajklghfdsjklghfdjkslh jag vet inte varför
    hon heter fredrik och och och och sen e hon 93 är gammal. hej då
    meeeeeeeeeen vänta lite här nu varför VARFÖÖÖÖÖR jag förstår inte
    :D :D :D

    SvaraRadera
  14. åh vad jag gillade detta inlägg tills du skrev: Vem tror Kissie att hon lurar?

    VEM därute väljer att framhäva sina komplex? Hon försöker väl lura sig själv?! Det gör jag också när jag känner mig rutten. sorgligt att hon alltid verkar göra det och ännu mer sorligt att man saknar medlidande att man kan klaga på det.

    SvaraRadera
  15. Det är inte självförtoendet det är fel på det är hennes självkänsla som ligger på minus.

    SvaraRadera
  16. Kul att ni inte förstår att det är en image, som hon förmodligen försörjer sig på. Tjejen är alltså inte såhär på riktigt.

    Klart man tycker det är ett irriterande beteende men att skriva ett inlägg som du är bara roligt att läsa! :)

    SvaraRadera
  17. hahahaha fy fan va kung har jusst suttit och skrivit liknande om denna knallkork sen hittar jag de här :D bra sakt håller fullständigt med om vilken pantad blondin bimbo kissie är

    SvaraRadera
  18. Hon som sa att jag var ful... HAHA

    SvaraRadera
  19. det är fan synd om henne...

    SvaraRadera
  20. Jag säger inte att jag tycker om henne, och tar henne absolut inte i försvar. Men det är pinsamt att någon blir så besatt att dom skriver en helt egen blogg om hennes blogg.. Sanningen är ju att hon bara får ännu mer publicitet av detta... Tänkvärt!

    SvaraRadera
  21. Asså!! Du behöver inte klaga på andra!! Annars börjar folk klaga på dig, som T.ex jag!! DU är inte särskillt skysst nu! Fattar du!!? Hoppas du inte gör om det här misstaget!! Det var dumt gjort!!
    ____________
    Raija

    SvaraRadera
  22. Till du som har gjort denna blogg!!!!!!!!!!
    _____________________________________________-
    Raija/Rajjjiz

    SvaraRadera
  23. nämen shit! är det kissie på bilden?! what a fuck. hon ser ju katastrofal ut. inte för att hon brukar se bra ut!men ändå. stackarn. Hon borde inte va så kaxig när hon själv ser ut sådär. men hur fick du tag på den bilden?? det är väl inget damen själv lägger ut direkt!..eller?:D

    Underhållande läsning!

    SvaraRadera
  24. Jag blir bara beklämd och generad över att läsa detta, därför att det är så jävla tragiskt. Hon är så jävla tragisk. Shit, jag är så TACKSAM att jag inte är henne! Då menar jag inte bara att jag inte är ful, utan att jag inte har ett behov av att hävda mig och försöka vara "inne" och "cool" och istället bara skämma ut mig något fruktansvärt för all framtid.

    SvaraRadera
  25. Vad bra att du isf sitter och trycker ner på en människa som redan har dåligt självförtroende. SÅ JÄVLA MYCKET MOGNARE ÄN HENNE DU ÄR! Du klagar på att hon snackar skit om andra i sin blogg, när du gör EXAKT det samma-.- Enda skillnaden är att du hänger ut enskilda personer...

    SvaraRadera
  26. Bra skrivet! Fortsätt så!

    SvaraRadera
  27. jag vet inte vad jag ska tycka om de här :S men jag gillar att läsa hennes blogg och jag tycker hon gör de bra asså att spela så bra och göra henne snyggare på bilder hahah xD men älskar ditt sätt att skriva om henne hahah

    SvaraRadera
  28. Lagom åt henne.
    Ja, ful som stryk, dåligt självförtroende som hon låter gå ut över andra.

    SvaraRadera

Håll god ton bland komentarerna, tack!