onsdag 25 mars 2009

Kissie i trassel

Hur många tror att Kissie köpt en äkta Miu Miuväska? Notera att det är Pradas systermärke, och priserna är detsamma (nu tänker vi åtminstone 4 siffror).

Köper Kissie en Miu Miu för x antal tusen utan att berätta det på bloggen förens diskret en morgon i trapphuset via en dagens outfit och flika in "väska Miu Miu"...?!

Det intressanta är förstås att väskan inte kommer från årets kollektion, Kissie kanske köpte den för flera år sen?

Kanske år 2007, när hon, enligt sig själv, oftast besökte Nordiska Kompaniet för klädinköp - något som kan betraktas som årets lögn! Har Kissie någonting som inte kommer från Gina Tricot eller Thailand?


Detta påminner väldigt mycket om den fejkade Choléväskan som Kissie stoltserade med i 2 veckor innan hon insåg att alla visste att den var just... fejk.


Mer om det finns här:
http://kissies.se/2008/may/ny-chloe-vaska-fran-pappsen.html

18 kommentarer:

  1. Haha, fett bra blogg!

    SvaraRadera
  2. Den här bloggen satt så sjukt bra.

    Btw, Kissie bodde i Fagersjö som ligger ännu längre bort än Farsta. Så ni vet.

    SvaraRadera
  3. Ärligt talat, det här är nog den bästa bloggen på länge. Fy tusan vad skön!

    SvaraRadera
  4. Men alltså..... Kissie är ju ironisk när hon säger att chloeväskan INTE är köpt i thailand??? jisses.. dåligt analyserat.

    sen har jag för mig att hon sagt att miu miu väskan är inspirerad (!) av miu miu, inte att det är en äkta.

    dumma ni är.

    SvaraRadera
  5. skriv mer, dethär är kul!:D

    SvaraRadera
  6. Hennes Miu Miu väska har hon fått i present och den är inte köpt i Thailand.

    SvaraRadera
  7. svar till en av kommentarerna ovan: nej hon är väl inte ironisk? hon försöker bara få folk att tro att hon tycker det är skrattretande att alla tror att den är fake. Typ som ett nervöst skratt :D. Ingen idé att ens försöka få någon att tro att väskan är äkta när märkets namn står snett, though :)

    SvaraRadera
  8. De som får för sig att försvara kissie måste vara mer blåsta än hon själv, och det är fan ta mig svårt. . .

    / den här bloggens största fan

    SvaraRadera
  9. Evelina: och ditt intellekt måste vara skyhögt med tanke på vilka diskussioner du öpnnar käften i. Tröttsamt och patetiskt.

    Fegaste och mest omogna bloggen på nätet, grattis!

    SvaraRadera
  10. Miu Miu-väskor i Sverige? I så fall på Nitty Gritty. Definitivt inte på NK. Tror inte du kan köpa Miu Miu där ens efter att deras väskavdelning snäppte upp sig radikalt. Rätta mig om jag har fel - jag är man och köper handväskor endast som present och typ aldrig i Sverige...

    SvaraRadera
  11. Precis som någon sa i kommentarerna där, så även om den nu skulle vara köpt i thailand så är inte ALLT dom säljer där fejk, min pojkvän handlade t.ex. äkta ray bans för runt en 1000-lapp... åker man in till bangkok har dom ju FETA jäkla varuhus där dom har en MASSA äkta grejjer...

    SvaraRadera
  12. Jag ärklskar kissie, och hännes plast delar.´///////Oscar hedin

    SvaraRadera
  13. uhmm varför tror du att den är fejk? den är riktig. jag kan chloe och det är deras märke och väska.
    ta reada på fakta innan du skriver skit om andra.

    SvaraRadera
  14. Oavsett om väskan är fake eller inte, så är det sanningens ord att hela hennes yta är det. Kollade hennes blogg för första gången någonsin häromveckan, herre gud vad tragiskt att all uppmärksamhet har tagit henne vatten över huvudet med alla operationer och dyra kläder.. Hoppas hon stöter på en psykolog snart. Peace!

    SvaraRadera
  15. jag säger inte att jag gillar kissie för de gör jag verkligen inte men va fuck spelar det för roll om hon har en oäkta väska eller 2... hon har själv erkännt i radio och tv att hon bara spelar en roll på sin fula blogg... så va fan gaggar ni om? :S och om du som skrivit skiten eller någon annan undrar något så är det bara att höra av sig! SaraaOfc@live.se

    SvaraRadera

Håll god ton bland komentarerna, tack!