söndag 22 mars 2009

Sanningen om dagens bloggare

I den här bloggen tänker jag publicera sanningen om dagens bloggare.
De hyllas som världstjärnor, och de beter sig sannerligen som det också - inte med rätta alla gånger.

De största bloggarna ljuger för oss alla, de undanhåller information och det tycker jag inte är OK. Mitt syfte med bloggen är inte att förtala någon, min uppgift är att sprida sanningen.

Vill du hjälpa till kan du sprida den här länken till dina vänner och kontakter, du får lämna tips - via komentarerna eller via mail SanningenOmBloggarna@live.se, glöm inte att ange källa.

Detta är ingen skvallerblogg m.a.o., men jag kommer göra mitt bästa för att sprida sanningen.

20 kommentarer:

  1. Det här kan bli kul känner jag :D Kommer att följa din blogg. Uppdatera gärna och ofta! :D

    SvaraRadera
  2. klockren blogg, klockren blogg ;D

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg, mycket kul läsning. Definitiv RSS på den här.

    SvaraRadera
  4. helt underbart!
    Fortsätt informera oss för de här e bara för komiskt med deras lögner=)

    SvaraRadera
  5. kul att läsa visste inte mycket saker om de kända bloggarna men med in hjälp vet jag mycket som många andra inte vet :D


    BRA BLOGG :D

    SvaraRadera
  6. Öppnade precis bloggen, och har läst vartenda ord redan! Du skriver sjukt bra!
    Melinda

    SvaraRadera
  7. o r k a
    du har säkert aldrig retucherad en bild du?

    SvaraRadera
  8. hahaha... det här är bara för bra =D

    SvaraRadera
  9. du borde satsa på en rejäl layout och verkligen kämpa med den här bloggen för denna blogg är bland det bästa jag läst!! satsa hårt!

    SvaraRadera
  10. Haha, du är brutal! Denna läsning gör minsann gott för mitt känslokalla hjärta.

    SvaraRadera
  11. klockren blogg :)
    den ska jag länka till på min blogg

    SvaraRadera
  12. Sjukt bra blogg! Mår verkligen bra av att veta att det är fler som verkligen är emot Kissie och dom andra!
    Kör på, uppdatera ofta och håll dig till ämnet så kan du bli hur stor som helst!

    SvaraRadera
  13. Hur vet du så mycket om dom?

    SvaraRadera
  14. "Sanningen" Alltså spelar det egentligen någon roll om någon retuscherar sina bilder eller inte? Mår någon dåligt av det - Nej?

    I övrigt är det inte intressant att "få veta sanningen" om en näsa eller en vikt, Careface liksom..Jösses

    SvaraRadera
  15. heeeeeeeelt skön.
    ska länka din blogg !
    FORTSÄTT !

    SvaraRadera
  16. Underbar, älskar din blogg!

    SvaraRadera
  17. Seriöst, allas er avundsjuka gör mig spyfärdig!
    Testa att vara glada åt andras framgång for a change, det kanske skulle få er att fylla det tomrum ni uppenbarligen försöker mätta med andras smärta. Usch, det är pga människor som ni som den gnutta privatliv offentliga personer har exponeras och därmed tar ifrån dem den mänskliga rätt de är födda med; nämligen respekt. Förhoppningsvis inser ni innan det är för sent för er. Innan det hoppas jag innerligt att ni får en rejäl omgång för mobbning på internet, i det här fallet exponering av andra människors privatliv och förvridning av dessa, är MINST lika allvarligt som in real life.

    Som sagt, come clean vem du nu är. Vi skulle gärna vilja veta vem du är så vi kan gräva fram dina djupaste hemligheter och dela dem med det blodtörstiga svenska folket. Vem vet, kanske till och med kan vara en bra idé att skapa en blogg om vem som kan ligga bakom denna blogg?

    Hoppas att du får en riktigt dålig natts sömn. Det förtjänar du!

    SvaraRadera
  18. Mycket underhållande läsning! Men hur vet du om alla dessa hemligheter?

    / Sarah

    SvaraRadera
  19. Asså...NEJ. Vafan, ingen skvallerblogg säger du? Inget förtal? Att skriva om hur ful Kissie är och att hon har opererat sig (vilket hon btw är helt öppen med) är inte att sprida sanningen. Det är bara mobbing. Skvallerbloggar som dessa gör mig illamående, istället för att sitta och kränka dessa personer anonymt så kan du väl ta tummen ur röven och göra något vettigt av din fritid.

    SvaraRadera

Håll god ton bland komentarerna, tack!